Vacature: Medewerker HR urenverwerking

Functieomschrijving

FUNCTIEOMSCHRIJVING

Jij ondersteunt bij de urenverwerking om ervoor te zorgen dat elke medewerker correct en tijdig betaald krijgt. 

Functie en kerntaken

Voor ons kantoor in Beek en Donk zijn wij op zoek naar een administratief medewerker op onze HR afdeling ten behoeve van de urenverwerking. Je werkt hierbij samen met je collega urenverwerking waarbij jullie er voor zorgen dat de urenverwerking wekelijks en periodiek soepel en correct verloopt.

Voor de uitbetaling van onze  ongeveer 400 collega’s dient wekelijks en periodiek verwerking plaats te vinden. Hierbij draai je bepaalde overzichten uit ons tijdsregistratiesysteem om die om te zetten zodat de uitzendbureaus waar wij mee werken de medewerkers kunnen uitbetalen. Daarbij is het van belang dat alle bedragen en toeslagen kloppen, maar het uitzendbureau de gegevens ook tijdig van je ontvangt. Je dient dus secuur te werken maar wel met oog op de tijd.

Je bent ook aanspreekpunt voor ons tijdsregistratiesysteem (Nitea), wij leren je in zodat je binnen de kortste keren alle vragen hierover kan beantwoorden. Vanuit dit systeem maak je ook managementrapportages en denkt mee over efficiëntie. Daarnaast worden verlof en verzuim verwerkt in dit systeem.

Jouw profiel:

  • Je bent gewend om procesmatig te werken;
  • Je bent praktisch ingesteld (gezond boerenverstand);
  • Je kan overzicht houden in de urenverwerking en ziet hoe de bepaalde onderdelen verband houden met elkaar (helicopter view);
  • Je hebt een oplossingsgerichte houding.

Een greep uit de taken:

  • Maken van wekelijkse en periodieke overzichten voor de uitbetaling van de medewerkers;
  • Het opmaken van managementrapportages vanuit Nitea; 
  • Juist toepassen van toeslagen;
  • Verwerken van reiskosten;
  • Beantwoorden/uitzoeken van vragen over uren/toeslagen.

Functie eisen

  • Je hebt mbo+ of hbo denk- en werkniveau; 
  • Je hebt relevante werkervaring (urenverwerking of financiële administratie);
  • Je bent 32 – 40 uur per week beschikbaar.

Wat krijg je ervoor terug?

  • Werken in een echt Brabants familiebedrijf;
  • Afhankelijk van je kennis en kunde kan je takenpakket uitgebreid worden; 
  • Salaris tussen de €2400,- en €2800,- bruto per maand op basis van een fulltime dienstverband;
  • Naast hard werken besteden we ook aandacht aan leuke momenten met collega’s zoals een kerstdiner of een nieuwjaarsborrel.

Geïnteresseerd?

Word jij nou direct enthousiast om hiermee aan de slag te gaan? Solliciteer dan direct door het formulier hieronder in te vullen. Voor meer informatie neem contact op met onze HR-Adviseur Gaby van der Heijden via tel: 0492-302080 of e-mail: sollicitatie@vereijkenkwekerijen.nl. 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. 

Vereijken Kwekerijen

Wie zijn wij?

Vereijken Kwekerijen is een echt familiebedrijf gerund door de familie Vereijken. Met drie directeuren doen zij ieder waar ze goed in zijn en waar ze energie van krijgen. Zo willen we dat ook voor elke andere medewerker binnen onze organisatie; de juiste persoon op de juiste plek. Daarnaast zijn we altijd bezig met wat er beter of anders kan; door onze vooruitstrevendheid staan we nooit stil. Naast hard werken vinden we een prettige werksfeer ook belangrijk, je spendeert immers best wat tijd met je collega’s.

Wat doen wij?
Vereijken Kwekerijen is gespecialiseerd in het kweken en verpakken van de smaakvolle Tasty Tom trostomaten. Op teeltvestigingen in Aarle-Rixtel, Beek en Donk, Someren, Heusden en ‘s-Gravenzande worden de trostomaten jaarrond geteeld. We behoren tot de grotere kwekerijen. Mede door smaak, kwaliteit en flexibiliteit wordt geleverd aan een breed scala van exporteurs, Retail- en groothandelaren.

Direct solliciteren

    CV en motivatie zijn niet verplicht.

    Chat openen
    1
    Hallo, kunnen we je helpen?